Den é klaar

Då var det äntligen dags att få min svendom att ryka på denna blogg! 
Jag måste bara först säga att jag gillar trashtalket, förvandlar ett sunkigt dm till spännande(nej nu tog jag nog i lite)!
Jag har valt fokusera på en Follingbo spelare, men dock kanske den viktigaste av alla för att få hjulet att snurra.
 Mathias "skottet" Henningson.

Som jag ser det är nog matte en av dom viktigaste spelarna i Follingbo, vem skall annars passa fram rasse? eller döda allt spel i numerärt underläge? 
I mina tankar gick inlägget om att battan skulle vara en "klubbhora". Och då flög genast mina tankar  på vad jag har hört av väldigt säkra källor angående att Mathias varit i kontakt med Visby Ibk, om nästkommande säsong. Och ställt sig väldigt possitiv till att komma tillbaka till stan ifrån förorten. Du är så välkommen!
- Vad säger detta? jag vet inte.
- Men vilket klubb kommer hjärtat att slå för? Follingbo vs ibk
- Eller vilken plansida kommer Mathias att stå på? Follingbo vs Ibk
 Men hur vi skall få han ur matchen?"Den é klaar" Vi kommer nämligen inte behöva göra någonting, för nu är det ju så att vi har personalvård på fredag kväll med jobbet, och ni som vet hur Mathias festkondition är.Bör nu bli väldigt nervösa för hans deltagande under lördagseftermiddagen!

Några frågor om fredagskvällen.
- När kommer första "pizzan" av Mathias?
- Vart kommer Mathias sova?
- Och med vem?
Vem kan svara på dessa frågor? Inte jag, men räkna iallfall med skandaler!


Måste väl klämma in matchen i matchen också.
Matchen i Matchen
Jon vs Mathias vem har bäst alkoholfysik?

Tack från en otroligt dålig bloggare som bara presterar när det gäller!
peace and love
// Jon
ps.Waktell ta det lugnt med det onödiga snacket på lördag, jag menar så att inte styrelsen sitter på läktaren! ds


 


Kommentarer
Postat av: Adam Waktel #7

Jo våran styrelse är ju så jävla hård! FAN!

2009-03-12 @ 23:25:11
Postat av: Zäta

Haha, Henningsson vilken stjärna. Kommer aldrig att glömma banketten när han va stupfull o Fredda Larsson "lurade" honom att det va vitt vin i flaskan, den halsade han i sig =)

Ni e ju grymt sköna båda två när ni e icke nyktra iaf.

2009-03-13 @ 03:47:45
URL: http://nogg.se/z
Postat av: Gina

Dom här bilderna är inte okej.. :)

2009-03-13 @ 18:49:18
URL: http://ginah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0